Nyvaknig

Jag suger på att vända på dygnet fel ( vara vaken på natten och sova på dan) iaf sommartid . Ja som ska jobba imorgon med. ûber bra shiet, lr nej inte de inte!

Fredag den 13:e. Jahaaa ja! Ja är fundersam, jag har ingen magkänsla men ja försöker få en. Lyckas me den ni?! D går halvbra ska ja upplysa er om. Halvbra som i nästan inte alls.

Inget nytt från mamma heller, hon om någon suger på att uppdatera. Sist va för 2 veckor sen. Lr lite mer, då ja ringde och tala om att ja fick jobbet och fick reda på att mormor åkt in på sjukan , igen, samma dag. Men är de oväntat? Nej inte alls egentligen. Verkar hon förstå att vi är fler som vill veta och finns där utanför hennes mur, på andra sidan. Nej  d verkar inte så. Ja är inte suprise. Den som blir d av att läsa... Låt bli! Finns inget me min mamma som förvånar mig när de kommer till brist i kommunikation och känslor inblandat. Inget! ( tro mig ja har ringt och ja har frågat och d har hetat ja lovar gumman att höra av mig när d blir förändringar... and theeeen... NO MORE AND THEN!!)

Därav att ja inte gillar att bli ignorerad lr prata me folk som inte kan kommunicera och diskutera. Killar i relationer som tror de är deras väg lr ingen väg alls... FFS! Man är två om att dansa tango så atteee.

Jag är nog lite irriterad på de mesta idag, kanske för att jag inte fått sova ut. Stackars Stoffe sa förlåt. Men d va ju inte hans fel, emma ringde först... och ja vakna av vobrationerna av telen... så sjukt!

Borde kanske äta men ja är inte hungrig... så mera kaffe åt mig kanske!

HAHA såg Tucker and Dale vs. Evil igår. Ja skratta lite iaf, and it felt good! :)




Ikväll hade jag tänkt I´m number 4 , the Lincon Lawyer och ngn mer. Plus lite sangria... kanske...

P hörde av sig... igen, som varje dag denna vecka, me samma fråga som han frågat till och från i snart 2 år. Vad ska du göra ikväll.. vill du ses? Svaret är som de alltid har varit.. Neeeeeeeeeeeeej! ( han förstår nog dock inte dom 3 bokstäverna och dess innebörd nej... ) Som ett dåligt spel som ja vinner, lika tråkigt och tragiskt som schack! Varje ggn!

Har ja inte velat haft honom än så vill ja knappast ha honom i framtiden heller.

Nah mer kaffe åt mig då... sen då?! vad fanken ska man göra idag egentligen? borde kanske handla men sen då?!

Längtar till söndagmorgon då ja sitter ihopkurad på vagnen med musik i öronen, en stooooooooooor latte i min hand och ett förnöjt leende på läpparna av att ja överlevt och gjort ett grymt pass :).

Kanske plinga Naaaggie me, hon hade ringt igår men då sov ja lite. Min sweeting, hon är så go och ger en så mkt energi att hon är rena sockerruset fast nyttigare för en. Feed me woman! :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0