Sovatajm

Börjar luta åt de, slockna till the office! Efteråt åtminstone! Drog till Ica tidigare, d blev fruktigt, fruktmix. Och lite yoghurt. Bättre än inget alls!

Ser framåt emot morgondagen, iaf efter alla ärenden, då ska ja svettas röva av mig :) 2 h på gymmet, kör bara! Är Stoffesaknigast men men den här veckan hör man inte allt för mkt. De känns lite tomt såklart när man är van. Men har man kids så är man lite överseende. Inget snack om saken. Hoppas på bättre än bäst nästa vecka. Och söndagen kommer bli awesoooome! Jobba fredag och lördag natt, söndag är man Mossig och sliten men en tjej kväll är självklart. :) Hoppas på fint väder bara så kanske man kan sitta en stund på uteserveringen.

Och helgen därpå kanske ja trycker i mig en langos lr två :) För då är d HK festivalen :)

Mamma messade mig nu ikväll. Dom vakar över henne på nätterna nu, hon är så dålig att hon kan gå bort när som . Jag blir lite disträ, jag blir lite snurrig. Koncentrations svårigheter. Jävla väntan!

Nej hoppa i säng här kanske ja. Najtinajt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0