Toffelhjältar

Varför blir mina killkompisar så satans toffliga så fort dom träffar ngn och varför blir deras töntiga tjejer svartsjuka och följdfrågan är varför i hela helvetet viker sig och finner sig polarna i d ????

Jag vill inte ha deras killar, kompisar är kompisar och sånt är viktigt att skilja på. Är de bara ja , kanske är fel på mig dock som tjej att inte vilja ha mina kompisar. Lr fel av mig att INTE bli svartsjuk om min kille har tjejkompisar. Ja menar borde man inte veta vart skåpet ska stå och vart gränsen går och ska man inte känna sig trygg och bekväm i en relation? Lr är de bara jag?! Kanske ja som är konstig?! Hahahahaha!

Allt ja har att säga är... DE ÄR OKEJ ATT VA EN TOFFEL MEN DE ÄR FAN INTE OKEJ ATT VARA TOFFELNS SULA!



Så ibland har man lust att göra detta med sina killkompisar som saknar stake!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0