Tömt köket

Produktiv minsann , köket tomt på skräp så ja slipper imorgon, disken gjord så ja slipper imorgon, ny bäddat så ja kommer sova som en bäbis sen. Nu är d bara mig själv kvar och d är gjort från topp till tå på 45 minuter.

Igår va en kaos natt btw. Ja sa ju d..... "Hej ni har tändstickor va? Jag vet att ni har de för ni har haft de förut" (vi har aldrig haft tändstickor och till den damen skulle ja absolut inte ge några även om vi hade.... )

Gäst hade låst in nyckel på rummet... Ngn fråga om vi kunde ladda hans MP3 fast han inte ens bodde på hotellet... Ngn försökte ta me ett luder upp, en va så full att ja nästan bara vänta mig att han skulle ramla baklänges ned för trappan ( puckot tog trappan ist för hissen för han såg den inte, braaaa där), en annan stod och blinkade åt mig medans hans fru stod bredvid och läste broshyrer.

En annan kom in halv 4 och sluddra fram sitt namn, me andra ord, han va så packad att han inte ens visste var, när och hur , dock hittade han hissen.

Bongarna och summan stämde inte alls överrens samt kundkvittona var helt åt helskotta knas d med. Och inga KK dragna på mer än hälften ! Yääääääey, svetten lacka nästan så d stod härliga till emellanåt kan ja säga.

En helt normal helg kan man säga... Onsdag väntar nästa äventyr!

Und genau ein Linda Trick!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0