Toppenhelg och mardrömmar

Dricker mitt kaffe i sängen. Svart kaffe, inte fått röva ur vagnen och gå och handla. D här med maten... Jajja mig men that´s life. D är ändå bara mig d handlar om.  Missförstå mig rätt. Ja har ingen familj som ja behöver ta hänsyn till utan d e bara ja och katterna här, därav att maten blir lidande då ja krockar me att inte kunna gå ut och handla samtidigt som ja gråter, lr så kan ja rent av inte komma ut pga att ja e rädd för att börja gråta, när som helst. Är de ngt ja avskyr är de just d. Grina offentligt!

Har iaf haft en toppen helg. Lördag med Lola och söndagen med Märtski. Underbart skoj :) Och ja är så tacksam och glad medvetna lr omedvetna, d tog bort lite av min smärta och fick mig att slippa tänka och släppa allt för en stund. Gulle er! :)

Andra natten nu som ja drömmer om gigantiska mördarmarsvin som blir matade me flodhästar. Tränade att döda. Vaktade av cyborgs( terminator folk) på en plattform liknande de som är för robotwars. Ni kan ju ana de blodiga kaoset. Måste ja ens försöka tyda detta? Tydligen då de är något som tär på mitt undermedvetna.

Här om söndagen hade ja tydligen messat min kompis som morgonhälsning; kan du ta bort dom muterade gigantiska röda äpplena och gömma undan mig för alla skrynkliga gubbrövar. Ja mår dåligt!

Ja förstår att han funderar på va som rör sig i mitt huvud ibland. Ja funderar ja med. Tro mig! Haha!

Som ja till Lola "d e tur ingen kan rota sig in i min hjärna när ja sover och ser va som pågår för ja e inte säker på att ja själv ens vill d ibland"


så sant så sant ....
Trackback
RSS 2.0