trött

Ibland blir man trött... Man kan inte rädda dom som inte själva vill bli räddade lr hjälpta, inse fakta. Och inte få gensvar, aldrig få ngt rakt och korrekt svar. D blir jag också trött av.

Att alltid få svaret när man väl talas vid att d är illa och d är skit. Jag VET att d är illa och att d är skit. Men huuuuuuuuuuur illa? D är som att va hos skatteverket och fråga efter personuppgifter.  Man måste ställa specifika frågor annars får man inte fram ngt... Samma känsla! Klaga på att man aldrig hör av sig och när man väl gör d är intresset svalt och d lovas saker som ändå aldrig händer.

trött blir ja, TRÖTT!!!!

Och när ja berätta att ja äntligen fått mitt kontrakt och mitt schema.. jahaaa vad kul... sen inget mer... som sagt först tjatas d och ja är psykiskt instabil och hela kitet. När d väl börjar komma på rätt köl, jaa men d är ju lugnt , nu slipper vi ju oroa oss. Fattar inte ens varför ja försöker få någon form av bekräftelse. Borde sluta .

Och sen ÄLSKAR ja ( märk ironin och sarkasmen....) när folk berättar såna saker för ngn annan innan ja själv ens fått chansen till d när d väl tjatas om att ja aldrig hör av mig. MKT  bra. Då slipper ja ju ringa om d. Varför upprepa d som redan blivit sagts? Som sagt trött!

Borde komma på ngt att äta.. .men vad...? en timmes poweryoga kanske råder bot på saker.





Trackback
RSS 2.0