Underbara vänner och familj

Underbara är ni. Tack för ni finns. Tack Kristoffer för att du finns och är den du är. '

"Du är mitt hjärta <3" och du är mitt kan ja säga tillbaka. Tack fin fina du!

Tack Anna för att du finns och är den du är.

Otrolig kärlek till er alla.

Inte upplagd för jobb alls. Obekväm känsla i hela kroppen och ja skakar och fryser fortfarande, bränner i bröstkorgen, för varje andetag. Illamåendet gör sig påmind och ångesten ska vi nog inte prata om. Men en natt. Nio och halv timme. Borde gå, eller hur? Så länge jag har fokus. Minns vad jag ska göra, hur jag ska göra de så är de lugnt!

Andas in, andas ut, lugna och fina andetag. Klistra på de där leendet som så många gånger förr.

Gizmo har legat vid huvudänden hela natten, Geisha vid fotänden. Mina gullegrisar.

Så grymt sugen på att korka upp en flaska och försvinna in i dimman, men de går inte. Sånt får ja inte heller göra. Måste va fokuserad!

Blåsten utanför är tragisk. Måste jag duscha? Ja de måste ja ju faktiskt! Skärpning Linda fokusera på andningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0