v.26 och v.27

Oj oj då börjar mitt superschema... inga dåliga dagar, timmar lr va man nu kallar d. 11 dagars arbete, 99 h på elva dagar. Bara bita ihop och köra.

Haha ja skrattar lite för d känns som om d är mitt mandomsprov, mitt psykes mandomsprov om inte annat. Och ja kan bara be till Gudarna att inget kollapsar! Nuu vet ja ju visserligen vad ja sysslar med men ändå.

Fullmåne me , svårt att sova. bra kombo, neeeej!!! Är man lite ofrisk om man tänker på diska kl snart halv 3 på natten? jaa , men sen är de ingen som påstått något annat heller.
 
Geisha som låg och sov och inte var beredd på ngt ljud alls hoppade till HAHA!! Ibland vill man ha en dold kamera, iaf en dold diktafon.

Jag hade nog framstått som galen då ja sjunger i duschen , pratar me mina katter, sjunger i moppskaftet när ja moppar golvet, dansar och hittar på egna låtar för anna i telefonen som ja sen själv skrattar åt, gör ljud och gestikulerar samtidigt som ja pratar me ngn, även om d är i telefonen, fnissar i min ensamhet och skrattar högt emellanåt, pratar och sjunger i sömnen samt pratar me tv´n får vi inte glömma.

Ja borde se över mina vanor när ja läser detta, vid närmare eftertanke!

Kanske ska lägga mig och kolla på celebrity rehab med Dr. Drew. Man vill somna, vakna, och man inser att livet är awesome!

ska upp tidigt med, måste ringa musgluttaren för nytt recept på p-piller, ska till FK och lämna in papper, gymmet 2 h, på möte, diska, städa, träffa vänner osv. ibland känns d som om mina dygn innehåller så mkt mer timmar än endast 24, mer 28 h. Lr så är de ja som sover för lite . Något är de.

Har börjar använda sovmask, d går sisådär. Gillar inte att inte ha pejl på läget. D tillhör nog " krigs skadan", men d ska gå, ja ska lära mig att släppa på kontrollen lite. Oavsett somnar ja med den och när ja vaknar sitter den på huvudet. Inte riktigt de som är mening med den kanske. Men övning ger färdighet.

Trackback
RSS 2.0