Vissa saker känns INTE okej

Nuuu ska vi kanske ta en diskussion om egosim här. Något jag behöver kräka ur mig . De finns dom som behöver en verklighetsbitchslap lr 4!

Tar någon åt sig... TA DE MED MIG... personligen.... inte över face och inte över msn. Tar någon d med mig över nätet lr via sms... ja kommer inte svara ....

Människan ska dö, oavsett kommer hon dö ensam för hon kommer inte vara medveten om vem som är vem lr vem som är vart. Hon kommer befinna sig i sin egen värld. Och JAG hoppas d snart är över. För hon lider.

Jag vet nog att de inte bara ja som anser att d inte är synd om personerna runt om förutom den som kanske levt me människan 24 h om dygnet sedan tidernas begynnelse och som vet att den kommer få leva ensam nu, utan sin livs kärlek, de är synd om den som ska dö, en förtidig död. Att känna kroppen förtvina, ruttna inifrån av en hemsk sjukdom, inte kunna säga va man tycker , tänker och känner. För ingen, INGEN  som inte upplevt de själv kan säga att ja vet hur d är.

SLUTA ÖMKA ER SJÄLVA!!!!!! ja blir så less, så arg. Bara att inse, hon kommer inte bli frisk, människan kommer dö. Inse fakta, verkligheten. D är förjävligt, svar ja. Hemskt, elakt och ingen ska behöva uppleva de, att dö för tidigt. Inte uppleva att andra människor dör, för de gör man oavsett. En del som sig bör, andra för tidigt och man är döende redan från den dagen man föds. De är tragiskt ja.... Men se till den som ligger där kanske?! Som sagt de är inte synd om ngn annan. Sorg kan man hantera. Alla gör de olika men oavsett den är hanterbar och livet går vidare vare sig man vill lr inte. Men livet har sin gång. Så är de bara.

Så vakna upp, inse fakta och sluta med eran självömkan. Låt henne få somna in, med ro. Hon lider oerhört och ja VET att hon inte velat ha de så, som de är nu. Drama, hon behöver ingen drama och alla ska hjälpas åt, finnas där och stötta varandra... EFTERÅT! Tänka på er själva kan ni fan göra sen. Stanna upp och tänk efter..... D är inte så svårt. Tänk på...VAD HADE HON VELAT OM HON VA KLAR I HUVUDET????? inte som d är nu iaf!

Idioti, ja blir så arg!!!!! Ja vill få ur mig mer, men de kommer. Sanna mina ord de kommer komma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0