Alla rövars dag ja så va d

Dock va d ngn som kände mig allt för väl, skickade ett blombud med detta på kortet....



Tack tack tack... mupp!




Och tack Marina för min ros, gulle dej och as usual... trodde ni ja kunde hålla mig från tårar? Nah ja började storlipa! SÅKLART!! Tur ingen såg!

Denna morgon började ju fint...Hade ett sms på min lur från min första sambo som nu ska gifta sig i sommar; ja behöver dig, vill träffa dig och va med dig....ja gick upp, snubblade, dörrposten slog mig, kaffet ville inte va i koppen utan på mig, i mig och runt mig... CRAPPY MORNING! Och seeeen glömde ja massa viktiga ärenden och mer då, joooo of course.

Ja ska börja jobba på 3´s kundtjänst weeeeeeee!!!!

Money money money... Såå ett dagsjobb och ett deltid nattjobb. JAAAA TAAAAACK SÅ KLART! :)

Och nästa vecka då... 21a fylla i min gadd igen, 22a skriva kontrakt, 24e 90tals utekväll igen och 25e ett coctailparty ala classico style! 27e nya jobbet...

2012, here I come... ( oooh d rimma ju till och med)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0