Börjar lessna lite

Måste kräkas på alla idioter där ute.

Idiot nr 1 - är gift och inga barn och vill att allt ska ske med ljusets hastighet, vi ska flytta ihop, han älskar mig och vill skaffa barn och göra allt alltid tillsammans. Neeeeej stopp stopp stopp !!! Finn tusen fel! Okej han må ha berättat om mig för sin fru, kanske inte, d sistnämnda är mer troligt i min värld. Meeen neeeeeeej! Hej då hej då!

Ja klarar inte av att ha ngn som ringer mig 10 ggr med 3 minuters mellanrum och KRÄVER att ja ska lägga på telefonen när ja pratar me mina vänner när han ringer mig, samt ja ska inte ha på mig d ja vill utan d han vill, samt han vill att ja ska träffa hans föräldrar redan om 2 veckor på en weekendresa i Paris... Kväva någon vad är d?

Idiot nr 2 - min första sambo som numer har 2 barn och ska gifta sig. Kallade mig för diplomat ( undra om han ens vet vad d betyder) igår. Då ja sa att ja fatta att hans blivande fru prioriterar sex längst ned på listan när hon har hus, hästar, 2 småbarn och en vuxen karl samt ett jobb att sköta. Då försöker vi med att men du L är ju min drömtjej och har alltid varit... Jahaaa d va därför du va otrogen mot mig under 3 års tid sen ville gifta dig med mig med när ja dumpade dig.

Jag är inte ett fan av bilder på hans genitalier och sms som d står hur kåt och hur mkt han vill ha mig och blaaa blaaaa blaaaa blaaa.... Varför gifta sig om man håller på som han gör? Ja gillar inte hans sambo, har aldrig gjort, inte ens i småskolan men d rättfärdigar inte hans beteende!

Idiot nr 3 - vart tog du vägen egentligen ?  ett sms ja fick idag, jaaa vart tog ja vägen , bort från dig kanske..jag flydde fältet så att säga.. TÄNK LITE!!!

Idiot nr 4 - ja älskar dig heter de först, seeen heter d ska vi ha sex när vi ses? ja ska ju gifta mig och skaffa barn och vi ska fllytta ihop och vi kommer bli snyggaste paret ever , såå kan du skriva upp dig på en lägenhet så flyttar vi ihop?

GHAAAAAAAA!!!! vi träffades på en fest för eeeh tusen år sen .... nuuuu kommer d såna här weird sms...

Va e d med folk? Ja kräks! Och så undrar folk varför ja e cynisk och bitter och inte tror på ngn....

IDIOTER!!!!!!! *ARG*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0