klistadie

yupp d här med klistadiet i en tatuering kan driva vem som helst till galenskap. En riktigt solig söndag, Archer på tv , wordfeud, twitter och korsord. Full rulle som ni ser.

Igår bestod dagen av att önska livet ur mig själv, att mina ögon inte skulle ploppa ut när ja kräktes och be att dagen skulle va över. Amatör mässig som ja va gick ju tjejkvällen som den gick, en awesome kväll på Gretas, 4 tjejer, dansa hela natten och ja vid 4 tiden gick ögonen i kors, när ja väl kom hem snubbla ja över ett sovande fyllo i trappen, min tanke va typiskt ja ville ligga där, puttade på honom med foten och vinglade vidare sen började d. Fyyy fan säger ja. Sikket snurrande och d slutade aldrig heller. Min enda tanke va, aldrig mer till nästa gång.

Men kul hade ja så länge d varade, haha!

Imorgon börjar mitt nya jobb, fi fääääen så ja längtar, spännande om inte annat. EL FANTASTICO!

ikväll lr ja eftermiddag blir d kanske lite strosande i stan med M.

Trackback
RSS 2.0