Morrn

Eeeeh ja vakna halv 9, inte morgon kll 12 hehe, hunnit ringa viktiga samtal, tränat en timme så ja är alldeles skakis i kroppen och nu blir d banan, ägg, avocado och proteinshake.

Och dagen har bara börjat. Bandit rock på hög volym och göra lite hushållssysslor nu kanske. D går bra nu :)

Iiiiiih ja längtar till den 21:a, a little more pain sen är d mer än halvklart. 3 sittningar kvar efter den dagen och sååå kabooooom.. Min ryggtavla dvs. Smarta Ph fråga mig igår, men duuu ska du verkligen göra heeeela ryggen och ja sa jaaaa då blev han sotis och sa men ja vill med fast ja hade dött av smärta haha...

Ont? Naaaah , revbenen va d enda som kändes massivt, samma dom som gör ett sk trampstamp... dääär va d inte skönt alls faktiskt men inte så ja dog lr svimma, ja ville bara ha d överstökat.

Och folk frågar betydelsen av dom alla, svalorna står för frihet, stjärnorna är dekoration, rosorna för min farmor, farfar och mormor för d är 3 rosor, micen för att ja älskar musik och döskallen är en dekoration, korten och tärningarna står för spelet vi alla måste spela enligt spelets alla regler( man måste satsa för att vinna) och timglaset för livet. Pinuppan kommer stå för mig ;)'

Och så ska d bara bindas ihop så e d klart sen :P






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0