Reward

LCHF börjar äntligen utdela en belöning och d funkar fin fint ihop me mina nya p piller så hur glad är inte jag. 12 cm i midjan efter allt vatten gått ur kroppen efter helvetesveckan.
Ihop med lite träning när förkylningen släppt så kommer detta bli fantastico.  Ska nog passa på att sluta röka när ja ändå håller på. Helt alltså, just nu har ja bara trappat ned sjuhuuuuukt mkt!!

Hej då tjockishöfter , hej fin rygg och rumpa :D

Någon som är bra på att sy? ja behöver sy in en klänning. :)



Kommentarer
Postat av: Madde

Duktig du är.. har du köpt nån bok el har du hittat recept på datorn? Jag har så svårt att hålla mig till nått sånt när jag har charlie och chrille.. :P

2012-02-09 @ 22:05:14
Postat av: L

Ja förstår d, ja hitta på datan och sen har ja ju Danne som äter hur som helst så d enda ja har gjort är att ta bort pasta, ris och potatis och lägger till sallad ist till min mat. D funkar fin fint :)

2012-02-10 @ 11:14:23
Postat av: Madde

Okey, men de kan man ju testa på. Men nu ska ja vikariera på bies förskola några veckor så nu får ja in rutiner i vardagen igen, kanske kan hända lite då, springa efter barn både i jobbet och på fritiden ;P synd bara att charlie är på dagis i stan och jag i bie, hade velat haft honom på samma ställe bara annan avdelning.

2012-02-13 @ 21:41:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0