she works haaard

for the money lalalaaaa, jaaa den och ett sprängfyllt huvud av snor vakna ja upp med. Fi fan, ja ska jobba i helgen så ja har baske mig inte tid. Snuskmkt nässpray, strepsils, vatten, vatten och mer vatten, c vitamin samt apelsiner är vad ja ska trycka i mig idag. Samt MASSOR med sömn så ja orkar med natten.

Den som smitta Danne borde ha stryk! Och seriöst den som fixade den ryska snökanonen, ofixa den genast! Gör om gör rätt, för ja vill inte ha -18C imorgon bitti när ja ska åka hem från jobbet.

Borde vara trött, vaknade vid halv 8 somnade vid halv 3. D enda ja är , är trött på att snora och frysa. Jag ska ju gadda mig på måndag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0