Gott nytt 2012

Nytt år, nytt, nytt ,nytt. Se vad detta år kan bära med sig. Jag tänker endast ta in d som va positivt från föregående år in i d nya, allt annat kan gå i graven med mig vid ett senare tillfälle.

Och som vanligt sov ja mig igenom gårdagen som en död. Efter d att ja kom hem :)

Mahahaaa!

Vi( ja och mitt alterego) kommer börja denna morgon med kaffe sen gym en timme :) går ut light såhär första veckorna. Sen är d tusen grejer att göra, hämta ett brev,  lämna 30 andra, storhandla, en timmes crosstrainer till, över till kiqi och fixa naglarna. Ms. Busy lady!

Imorgon är de träning( zumba och yoga..ja ska baske mig köpa mig en pilatesboll samt heeeela zumba dvdsetet, seeeeen niiiiii :P) och tvätt som står på schemat iaf. :) Kul me lite ledighet framöver. Mkt träning blir de.

Aaaa just de, ja ska ge mig på LCHF i 2 månader! Magen kommer kapsejsa första veckorna nu,men sak samma. :) Ja måste börja ngnstans. D bästa med allt är att ja kan laga pasta lr potatis till så passar de den andra i detta hushåll med.

( ja ska inte äta sånt nej)

Åååh va ja hoppas min kavaj, mina stövlar, mn korsett och min bolero kommer denna vecka.. Åh åh ja ska börja sola med, seeen i januari ska ja gadda mig lite till. Ja MÅSTE få lite färg först, annars går ja under. ( haha ja känner mg helt pigg, utvilad och i extas. )

NYTT ÅR fyllt me överraskningar för mig. :) wiiihaaaa då kör vi!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0