Mondayinsanety

Kl e jättetidigt och här sitter jag. Yupp så d kan gå. Kaffe, träning, 5 ägg och en promenad innan ja tar mig till banken för att hämta ut pengar.. aaaa ni hörde rätt damn it! Bankomaten stal det innan ja ens hann trycka in kod, d ni :( R.I.P du är ersättbar, d tar bara lite tid....

Idag då? fyllda paprikor? fyllda bifftomater kanske?
träna, ooooh ja ska hämta min e-cigg. ajjemän ni hörde mig, feströkande lär ja nog inte kunna sluta med och plåster suger, tuggummi smakar skit och viljan att sluta helt all by my self är borta. Och nej d här är ingen bloggrape, d är sanning, ja ska sluta nu. Även om ja egentligen inte vill. Men e-cigg kostar mig 315 kr me all vätska och grejer och d är för 3-6 månader. På en månad lätt uträknat röker ja upp 1700 kr... såååå atteeee. Matten är simpel, right?

Nähä mer kaffe åt folket :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0