Åska

D åskar.... Gillar de inte än idag även om ja vet att den inte är farlig i sig.

Minns när ja va liten, jag tog alla mina tusen gosedjur och byggde ett fort under sängen, höll för öronen och sjöng tills d gått över, högt. Ibland satt ja i bilen med gummistövlar.

Då va min lillebror världens bästa... han brukade krama mig, säga att de inte är farligt och då grät ja ju såklart , plutade me underläppen och sa "jo d är de visst", hulkande, gråtande och hyperventilerande. Då tog han min hand och kliade mig på underarmen tills ja va lugn. Då va ju läget under kontroll.

D gör han än idag, världens bästa lillebror. ja har grymt fina syskon som ja är glad ja faktiskt kan dela allt med.

Men måtte inte mina barn ( den dagen de händer) bli lika uppfinningsrika, hyssiga och ulvar i fårakläder som mig. Men tittar man på Charlie går de ju i arv så atteeeeee....
 
Btw... Lokas nya.... AAAAAAAAAH ja e HOOKED!!!! Men d ska va icecream smak...
 
 
(Lånade bilden från Fames.se)
 
 
Så vare me de

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0