Bleeeeeeed

Jaaa men d här med bloda, here we go again... Fri en vecka ca.. lr ja ett par dagar, man ska va glad för d lilla som sagt, folk har d värre... har ja hört.
 
utvilad? njae..Ledig 24 h, däckade kvart över elva igår, vaknade halv 11 idag. Sjukdomen vägrar släppa greppet, kanske därför ja blöder till och från... Tror d, stress kan ju också påverka.
 
Hungrig, fy fan så tråkigt d är att äta själv, magen skriker... blir nog lite kex. Varför är smör med havssalt så jäkla gott?
 
Bara jobbat , tränat och haft myskväll i fredags med Nusse och hennes karl. Skönt med att slappa, fast inte hemma... ensam... dödstråkigt e d!
 
Seriöst nu, vissa människor. Dom är efter, det måste dom vara. jag stör mig! ibland kan dom vara många... störningsmomenten alltså!
 
För ett par veckor sedan fick jag ett mess; börja om på ny kula?! Eeeeh nej, om man inte vet vad man gjort för fel dessa år som varit, vad är meningen att börja om och göra samma fel igen? NEJ TACK, hoppar den! Gör om gör rätt!! Och då är de inte jag som ska göra något då jag äntligen lärt mig att jag inte gjort/gör något fel i den här frågan.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0