Mina fina svarta

Ibland e ja bra på att hitta ord, ibland inte, ja har d format i huvudet men får inte ut dom.
 
Igår va en awesome dag måste ja säga, snyggherrn gaddade sig, ja tittade på , skrattade så snällt åt hans smärta ( ja kommer få äta upp d hahaha), sen va d BK , ngn ville ha mat innan han börja rapea folk, ja stod dock överst på hans lista och skulle ta d som en komplimang ( går inte att rapea frivilliga          ^^)  sen bestämde vi oss för bio. Galen farbror på vagnen kikar på oss och säger och säger: "Oj vad glada ni ser ut.. Varför vet jag inte." Mina fina svarta vänder sig mot mig och tycker att han bara möter galna personer när han är med mig ( har ja inte sagt att ja är en mupp magnet på riktigt ????) Jag skrattar så ja dör lite Hahahaha!
 
Och sen kom vi hem ( lr ja han sleepade over men ja hoppas han känner sig lite som hemma iaf) och OJOJOJ är allt ja säger. Gosetrollet mitt!
 
Min hjärna och min värld har vänts upp och ned. Vad hände ? Ja skulle dö ensam, som crazy cat lady.... meeen hjärnan har tänkt om, rebootat. Ja har skräckblandad förtjusning. Men d bästa av allt, d är okomplicerat. Inget är enkelt men det är definitivt inte svårt. Jag snubblade, ja föll och kaboom ja landa mjukt i små fluffy clouds....
 
Alla hjärtans dag fick ja världens finaste kort, ja blev rörd, till tårar. Ja tycker om, på riktigt. Och d är här ja blir rädd, känslor. Finns d ngt mer skrämmande? D känns skönt, d känns bra, d känns genuint. Jag trivs, som fisken i vattnet. Skrämmande, men skönt.
 
Behöver ja säga att d e skönt me ngn som inte är svartsjuk, med någon man kan skratta och prata om allt med, seriöst som oseriösa saker och som de känns som man faktiskt vet vart man har personen i fråga och till råga på allt vill göra saker. Som inte försöker gömma undan, smussla och undanhålla. Och d är bättre än min mr, Rabbit. Och de är skönt med ngn som inte säger d har inte du med att göra eller svarar endast "vaddå dååå" på varje fråga tills man slutar fråga eller prata om saker, eller ngn som inte bara svarar vid tex frågan.. "va har du gjort idag ? och svaret är.... "saker". Intellektuellt motstånd...AMEN TO THAT!  Och nyfikenheten dör aldrig.
 
Bluppeliblubb!
 
 
20e kommer gumsan min, en vecka med tjejgrejer, träning och massa hänga bara. Kommer bli grymt kul, inte träffat henne sen halloween. LÄNGESEDAN!!!!!
 
AAAAH AVGÅ NÅGON! Ny favvo mening, oj d är ju sjuhuuuukt mkt ja glömt att skriva. Veckans bästa är nog ändå när Rimish pappa tror vi har en relation då han sett att vi umgåtts mkt... på ansiktsboken... och ragear helt Haha neee hon e mah BBF (Lulz) <3
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0