Piskat skiten ur mig själv

Att ta i så det nästan svartnar och jorden snurrar var kanske mindre smart... men så är de mig vi pratar om, lite andhämntning och köra. Ont, ja e inte på humör, äggledarna gör ont. Massage hade suttit fint, kan man anställa någon? AVGÅ NÅGON!!!
 
( kan inte göra d på mig sj, har kalla händer)
 
Börjar 12 imorgon, wohuuuu, slutar kvart i 8... sen blir d väntan på tåget sen kommer bebo Lolish! Som ja längtat, fintösan!
 
Ibland kan man bli förvånad , oftast inte, inte mkt som suprisear nu för tiden... Tänk att en del fortfarande lever kvar i 1843.f.Kr då kvinnor inte hade rösträtt och något som hete multinationellt inte existerade.. sånt gör mig frustrerad, arg och ja vill slå någon... Borde börja boxning... borde.. (ser ni... där är d igen)
 
Utvecklingen går framåt, HAR gått framåt mer än massor sedan dess... borde inte folk inse det? IKKE tydligen.
 
Inte kalla mig för lilla damen, gumman lilla, fröken eller raring..... man ska inte nedvärdera andra människor och ska man säga sånt så försök inte låta nedlåtande iaf.
 
Det var dagens kräka ur mig tror ja....
 
Jag gillar inte kräkas... d är äckligt!
 
Danne ska lämna mig och lämna Sverige. Really Really gonna miss him. Bölar lite redan nu , den förbannade seperationsångesten.. jävla PTS.. helvete
 
Världens finaste vän... Alla knäppa grejer vi gjort, alla bus, alla hyss och som han stått ut med mig. Stackarn! Måste fira av honom!
Han körde mig när ja inte kom utanför dörren, han hjälpte mig handla, äta upp ALLA 357 bullar ja bakade under en natt i ren panikångestattack. Hjälpt mig med typ allt, lyssnat, kramat på mig, bara klappat på mig och torkat mina tårar när ja mådde som sämst, satt vid min sida tills ja somnade. Grymmaste vännen ever! För att inte glömma allt kul... Som 3 kg choklad på 2 h... ALDRIG MERA PLOPP!

Eller våran skåpsupar dag en fantastisk sommardag för 5 år sedan. Fantastisk!
 
Gonna miss mah bro.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0