Tid som inte räcker till

Jobbar för mkt kan hända, ja hinner inte riktigt med allt ja borde göra. Mina borden blir allt fler... Borde städa, borde tvätta, borde hämta d sista i Angered. Skulle gjort d i söndags, vad hände? Ja va pigg, glad och alert... Sen gick musten ur mig, helt,  som i ett trollslag, blev jag ett kolli i soffan. Vissa sviter blir man aldrig av med tror jag. Som det här när hjärnan bestämmer att nu ska du ingenstans....
 
Imorgon ska ja piska skiten ur mig bokstavligen, få ur all frustration. Idag orkade jag inte, helt orkeslös. PKK, min hjärna har gått i personlig konkurs.
 
Haha läste ALLA mina gamla inlägg. Beroende av sangria och Oreos. Min tröst i vardagen. Vissa saker känns som igår, vissa mer som flera fleeeeera år sedan. Jag skyller på alzheimers light, överång till medium snart. Funny story!
 
Nusse fråga mig för ett tag sedan, efter sista messet... "saknar du inte?" Nej inte ett smack, faktiskt. Sjukt må hända , men sant. Jag kan själv och det har jag bevisat för mig själv om och om igen det senaste året.
 
Att inse sitt eget värde, det är en fantastisk känsla. För en del är de säkert naturligt, lika naturligt som att andas. För mig är inte andas en självklarthet alla gånger.
 
Jag är inte den smartaste alla dagar... Mitt USB är borta, min bok är borta... 104 sidor skrivna, borta... *poff* Meeeeeeen let´s start it all over då. Förhoppningsvis gör d lite mindre ont att skriva denna ggn, förhoppningsvis lite mindre agressioner , men jag chansar på att det projektet är ngt ja får påbörja i slutet av denna månad.
 
Lolish .... 2 days left. Mah sistah from another mistah. Hahaha , folk kommer säkert tro vi är syskon as usual, filma och fota massor denna ggn <3
 
Och Note to self: När balansen är i obalans så måste Lemmiwinks ha medicin... ( bör skriva in detta i mobilen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0