ett huvud fyllt av svordomar

Det var jag imorse de.... Först ska dom börja borra och hamra, kan inte sätta i öronproppar då ja stallt klockan eftersom ja måste tvätta. Annars skulle d fått vänta i ca 2 veckor, går inte. Nej!!!! Jag e ju kär i mitt sköljmedel och vill gärna ha den doften nära, helst i sängen så sängkläderna va ett måste då ja byter dom ca 1 ggn i veckan...
 
Kärlek!!
 
 
 
Jag lyckas somna mot alla odds. Vaknar av slem, kli i halsen, svårt att andas och täppt i näsan och hör ett jäkla rabalder utanför. aaaaaah dom klipper gräsmattan..... fram med astma medicin... Måndagen vann denna ggn, hatar måndagar. Men bra på ett sätt, ja måste ju ändå vända dygnet rätt.
 
Efter mkt tyst svärande övergick ja till att ha en hög dialog med mig själv om att hela världen just nu borde stannas eller utplånas så ja fick sova mer än 3,5 h. men nej...... ( en psykolog sa en ggn att hon hade såna dialoger med sig själv likväl så då är de ju okej ... eeeeelleeeer???)
 
Tvätten klar, skor tvättade t.o.m  ^^
 
Nu ska här dammsugas, diskas, duschas och sen börja med maten då Fifii och Rimish kommer över för tjejkväll och dinner.
 
Oooooh har ja sagt att ja e kär i min nya deo... snart ska här även vaxas.... slippa tänka på raka benen i 3 veckor är faboulus.
 
 
 
Nehe göra ngt vettigt som att dricka lite kaffe först kan hända och sluta med smygreklamen för idag :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0