Efter 2 månader

Äntligen!!! Äntligen lyft till skyarna o dom gråa molnen skingrar sig! Efter 2 månader av total saknad. Från fredag kväll till imorse. Nu lever jag ett tag till.

På julafton drar han till Thailand i 3 v. What to doo? Jag är ändå hos min älskade familj så de kommer gå jättefint.

som jag längtat, som jag saknat. Som jag kommer längta.

Men hur skönt är de inte när man för en ggns skull inte behöver ha några hämningar, bara vara precis så knäpp man vill, så djup man vill. Långa samtal om allt från eftermiddag till 06.30 på morgonen. Om precis allt mellan himmel o jord. Im in heaven! Tänk att en enda människa kan innehålla det man alltid eftersökt. Som funnits så nära men ändå långt bort.

Alla känslor kommer göra mig knäpp. Han kommer göra mig knäpp. Men de får vara så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0