när allt börjar gå ur tiden

Hahaha va fan, när allt börjar gå ur tiden , ja då kan d bli dyrt.
 
Som nu behövs inte bara en skänk utan även en ny soffa, dammsugare OCH en ny Tv.... Den sa fuck u puss o kram, never coming back.... Va gör man ist, jo man får vara kulturell. Funkar iofs de med , men ändå, surt sa räven. Jaaa jaaaa de kunde varit värre. Haha!!

Konstig i kroppen, inte nog med att jag snart ska ha min period, sjukt trött o seg och bara trött. Livsfarligt!! Bli sjuk har jag absolut inte tid med.
 
Snart kommer papps med styvmamms ned och ja längtar som en galning, saknar dock resten av familjen, får bli en tripp i sept om ja har ngt mer ledigt en hel helg. Vore så skönt!!
 
JAG SAKNAR!!!!!!
 
Nähä sätta igång med lite städning innan Rimush kanske :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0