Sommaren på intåg

Med storm steg!! O mitt i-lands problem är håret! Lockar o lockar. Fukt everywhere!

Ute i lördags. So awesome! Så jäkla kul!! Träffade dessutom på folk jag inte sett sedan 8e klass. Omg!! Haha!!

O ja måste ba säga , ja har världens bästa man! Han sa ha kul ikväll (i lördags då) inget var är du, va gör du etc etc. Han lät mig ha kul me mina vänner. Förtroende, tillit. Jag är amazed. Finns det sånt?! Inget tjat, inget tjaffs. Bara så jävla enkelt!!

Så sjukt lycklig! Han gör mig lycklig. När vi inte ses så hörs vi o vi är öppna om allt. Behöver aldrig ens fundera för de är självklart. O inatt på vagnen hem från jobbet kom världens finaste mess som fick mig att redigt sträcka på ryggen samtidigt krympa ihop leendes o tänka ... my precioussssss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0