Renovering

Hur mkt längtar inte jag tills slutet av april då, helrenovering av hemmet. Ny tv, ny, soffa,ny säng, mer blommor, förvarings skåp, shoppaaaaaaa<3
 
Hur mysigt som helst!!!!
 
Och idag ska jag gå min första riktiga dag på jobbet, ensam! ENSAM!!! Hur kul är inte det :)?
 
Kommer bli 4 tuffa dagar då jag har 2 vändpass. Kommer nog sluta med att jag övernattar på hotellet en natt iaf. Men inte inatt. :) Lite osäker på övernattningen då det sägs att de spökar där haha. 
'
Det bästa med att jobba morgon är banne mig frukosten och få jobba i resturangen. Aldrig mer ett stilla sittande jobb.
 
Det är så himla mysigt att vakna med fina sms när man vaknar. Bara av att se att man har ett missat samtal från ngn som saknar en. Och inte nog med det.... 28e drar ja en helg till ingemansland och bara gottar mig. Lite miljöombyte och kela med Dunder ( en hund) och gamla vänners sällskap.
 
Och i slutet av april vankas dessutom sci-fi mässan. Wooop woop! Jag sa ju att det här året kommer bli ett grymt år. SÅ JÄVLA TAGGAD!!!! Så sjuhuuuuuukt glad! Varje dag är som en överraskning.
 
Regn och disigt utanför men vad gör det?! :) Överraskade en herre igår med, han blev så glad att han ringde och bara skrattade i telefonen, kul när man får uppskattning. Han e fin han, herr mumma!!!

Han sa att de kändes lite genant dock, men jag sa, det är sån jag är. Då skratta han ännumer och kallade mig fantastisk. Gulle!
 
Nu blir d till att göra sig iordning och ta bussen eftersom det är stopp i spårvagns trafiken. Ha en fin dag alles, det ska jag ha :)
 
PUSS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0