helg

Ja i helgen , d va min lediga helg, utgång, grillning, vänner, sova ut...( nääää inte de nej), bio och mer utgång.
Jag behöver ju kanske inte dra upp allt neggo, för att gå vidare måste jag hålla mig kvar vid de som är positivt , nu när ilskan lagt sig måste jag ta de utifrån det, inse att de är lite lättare nu, även om de fortfarande känns.
 
Lying, f-ing bastard!
 
Myskväll med Klara, tack älsklingen d va behövligt! Grilla, öl och massa tjööt!
Utekväll med Klara, hahaha jaaa va säger man ?  :D och så bio och öl med en annan , Avengers, sevärd, regn, skit i de, söndagen bestod av att svettas alkohol och va arg och ledsen, men maan måste la ha en dålig dag när alla andra går rätt ? Eller?
 
Nu kickar jobbveckan igång så bara att sätta igång med träning och jobb, ingen ro , ingen rast. Tänk vad ja älskar mitt jobb, över ett år har ja varit där nu, inte en enda försening inte en enda sjukdag och fantastiska kollegor. <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0