det finaste jag vet

Idag fyller den finaste jag vet år, och att inte kunna fira honom ordentligt suger. Sååå det får ja göra i maj ist. då han fått en dragracingtur och en helg på spa hotell , med IR bastu, jacuzzi och behandling.
Om jag får säga de själv, ja är en jävel på presenter ;)
 
Som när ja suprisea lillebror när han fyllde 25 med gaddning och att dyka upp utanför dörren oanmäld. Mahahaha!
 
Jag har iaf planerat en sjuhelskottas present till mig själv när jag fyller 35 så de är bara att spara. 3 år kvar. Tjolahopp!
 
Hmm måste skaffa nytt id i senast april också. Hualigen! Åren går, vart tar dom vägen ?
Borde sova och är inte trött, börjar bli trött på de nu, men men....
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0