Hemma

När man är hemma och tomheten efter familjehelg biter en i röven, då dricker man mint te med mynta och citron och funderar på sängen.
 
Men innan dess , jag har haft en fantastisk familjehelg och det är med tårar i ögonen som jag tittar på alla fina bilder jag har. Alla mina fina älskade!Min familj och mina brorsbarn är något av de finaste och mest fantastiska någonsin.
 
Bara att tagga gym och jobb nu så de står de härliga till och lite solning såklart.
 
Och känslan att man måste vara ego fast man inte vill, fast man verkligen verkligen inte vill. När någon vill hålla kontakt och säger att hen blir ledsen och saknar en jättemycket. Bara att bita i det sura äpplet.
 
Jag orkar inte med drama eller tyck synd om mig grejer när det är hens fel att de är som det är. Allt jag begär är tid. Vet inte om det budskapet gick fram alls men förhoppningsvis är det tyst i min lur efter det.
 
Man kan inte först dumpa för att sen blanda sitt ex som är sedan gammalt, jättegammalt och mig i ngt triangelskit man själv skapat, tro jag är okej med det sen komma och säga att hen aldrig trodde jag skulle backa och begära att få vara ifred. Och sen i nästa stund igen fråga om allt är okej.
 
Nej det är inte okej,
 
Så mkt jag vill säga som jag lämnar osagt då hen säkert vet med sig sina fel men inte kan erkänna dom. Och att sen hen haft sitt insta konto öppet och samtidigt säger att han inte vill synas offentligt. Jag vet, har vetat hela tiden, men har aldrig yppat ett ord om de för de är inte min grej, men någonstans får det vara bra..... Lägg inte över saker på mig och låt mig städa upp efter något någon annan gjort. Nej tack!
 
Nu blir de sängen för imorgon är de även tvätt f.m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0