Allsvenskan igång då

Snart kommer stan fyllas av skräp och fylla , varje vecka mer eller mindre, pikébussar och patrullerande poliser. Ouff är allt jag har att säga. Men det som är nytt för i år är att under högriskmatcher får klubbarna själva stå för kostnaden och inhyrning av polis.

Kan ju va ngt att tänka på om man är en klubb som har en skral kassa...

I was always fascinated by people who are considered completely normal, because I find them the weirdest of all."

And THAT my friends is one thing that´s true... Dom som tror dom är normala är dom som jag finner mest fascinerande just på grund av att... dom är banne mig inte normala ngn stans. Rena underhållningen min sida sett.

Fan vädret utanför gör att jag är så trött att ögonen svider, men nu får de vara bra. Mensvärk, svullen mage, svidande ögon och totalt svullen kropp. Skitmens... Så jag ska boka en soltid, ladda mobilen och släpa my fat ass till gymmet och köra 1,5 h kondition, imorgon är d underdelen av kroppen och torsdag överdel , fredag helkropp, lördag sola och 1,5 h kondition igen.

Pollen allergi sucks så idag är jag ändå glad över att det regnar. Kan jag få ordning på saker nu. Jag har hittat ett hus jag vill ha :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0