D här med att skilja på ditt och mitt

Vad är de för fel på folk? Ja tror d va karma... Att man ska uppskatta d man har och inte fokusera på det man inte har. Men man kunde la låtit bli att få min telefon snodd för att det ska komma till insikt. ( mitt månadskort försvann d med :/)

Lr va d ett straff för all separationsångest ja hade förra veckan ? Nu har ja ju inte mer ... neee..... Idiyts!

Man ska helt enkelt inte få impulsinfall och vilja gå ut och titta på folk.. D är förbjudet,  man straffas för de... Inte som på den gamla goda tiden me piskrapp, nee numer blir man av med halva sitt liv.
Viktiga saker, som sin mobil!

D är tommigt och saknigt!!

Jag får klåda och utslag av bredbandsbolaget och ÖB reklamen. Madre mia!!

Ibland känner ja att ja bor i fel stad, vill va ngnstans på andra sidan sverige... nära. Sista dagarna har ja haft sånt behov, en önskan om att bara få en spontan kram , lr ett leende, uppskattning för ens existens. Ensamt känns d !

Nehe göra sig iordning, preparera med anti pollen allergi saker och ut i världen... En värld utan musik.. är de det som kallas verkligheten ??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0