ett sådär mående

Ja har sovit som en påse rostiga, oslipade skridskor. Drömt konstigt och vaknat med känslan om att vara ensam. Weird!

Står på schemat idag då? Städning, har en allergi inte av denna värld idag så idag blir d stor röjning. På med musik och bara köra. Imorgon är de AF som gäller.

Boka tvättid med kanske. Toppat håret avklarade jag igår iallafall, i slutet av denna månad får vi se om de kommer lite nytt på den fronten. Inte hår men färg då såklart. :)

Nu är de snart en månad sen en viss person skulle ha ringt mig. Jag känner att jag blir mer och mer irriterad över det hela. Jag blir så trött av att man inte kan tänka längre. Jag vill och jag anser mig ha rätten att få veta och bli uppdaterad. Och så undras d varför jag inte är hemma så ofta. Hmmm ... jaaa! Säg de!

tre tusen tankar och inte ett ordnat kaos här inte. Och inte nog med de. Jag har hittat en gaddning till jag ska göra i höst. Så ryggen blir fulländad. Muahaaaaaa!

Nähä ett 3 h pass börjar närma sig med så bara att suck it up och köra då.

En annan sak, ibland får jag för mig att jag gjort något, fast jag inte har. För inga ord blir sagda, bara tyst och så ett försvinnande. Så samtidigt vet jag ju att d inte är jag. Avvakta, tålamod. D är kankse de som gäller. Men de innebär inte att ja tänker på d från och till. Dock inga som helst olustkänslor och det känns ju tryggt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0