Fan av Smuts och synd

Alla som känner mig vet att jag är ett fan av smuts och synd. Älskar dessa självbiografier.

Nikki Sixx bok Heroin Diary, the Dirt, White Line fever me Lemmy från Motörhead. Just love it!

Jag slukar dom som om dom vore glass. Just nu avnjuter ja Tiramisu med en god bok och lite underbar honungsmelon . Some awesomeness in life !

Till helgen blir de nog att inhandla dessa två :)





Och finally mina vänner.. ja har hittat de motiv som kommer fullborda min rygg. Inga småprojekt men aaaack så värt d. :) Och resten får ni se när de e klart, pga härmapor därute. :))

(dock kommer resultatet inte förrän i höst men så värt som sagt)

Även provat Gevalias senaste smak... ( zoegas smakar skit i detta vatten vi har häruppe och fungerar bäst i skåneland så därav , inge Zoegas. ) Caribbean Sunrise... borde intas.. :)

Och inte nog med de... Min lunch kommer va grymt efterlängtad... Blir grekisk köttfärslimpa med en underbar grekisk sallad, egna hemmagjorda klyftpotatisar och egen tzatziki! SNUSK GOTT E D ! Funderar även på att köpa lite Liba bröd och ha till. Hubba hubba!

Och till helgen i all ära så är ja riktigt sugen Vinmarinerad rostbiff och fransk potatis sallad. Kanske göra egna baguetter me, men dom tar så fruktansvärd tid att göra. dock värt de.. .dilemma mina vänner, dilemma ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0