Inte riktigt med i svängen

Skulle till gymmet, insåg att klockan e för mkt, för mkt folk då/nu... fick panik från ingenstans... Wohuuu de är en sån dag...

Kan ja iaf få gå till affären och handla mat, för jag är hungrig nu... på riktigt... inte ens det fick jag... Började gråta när jag kom ut i hallen! Är de mensen? Yeees, kanske.. men den har aldrig stört mig innan... Imorgon ska ja släpa mig till gymmet INNAN ja anser att klockan blivit för mkt...

Hur är de när de är för mkt då? Det är riktigt störande , så störande att jag stör mig...på mig själv. Blir arg på mig själv och kanske har en konversation med mig själv i mitt eget huvud... ( min psykplog har sagt d är normalt... även hon har d.... så då är d väll som d ska.. lr??)

Skitdag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0