Kanske kommit fram till ett svar

Efter mkt undersökningar, klippkort på kvinnokliniken och akuten under flera år och inte hittat ngt fel kan detta va det slutgiltiga svaret...

Kronisk äggledarinflammation. Meeeeen guuuuuu såååå roligt! :)

D känns som mens värk , ibland som ägglossning, ibland gör de bara ont och ibland ont... Jag har ingen smärtgräns sådär så de är svårt att besvara på vilken skala saker ligger på ibland.

Men som sagt, kronisk. Inte helt omöjligt! Jag kan nog kanske faktiskt hålla med om d. Symptomer och grejer stämmer ju.

Och dessutom får jag äntligen rätt, efter flera år... så tack tack! Neeej nu va ja ju sarkastisk!

Jag visste de hela tiden men nu finns det alltså.. svart på vitt, så kom och motbevisa och kör upp att de bara är ett piller och så ingen fara med de ....

Är man gravid och smittas med klamydia så kan man få missfall... Så enkelt var de med de! Tror nästan ja kan sluta älta d här nu när jag vet att jag inte hittat på från tomma intet eller något sådant annat. Och att inget, INGET va mitt fel.

Damn  it feels good :)

http://se.babycenter.com/pregnancy/griefandloss/understandingmiscarriage/

en bra sida att vända sig och läsa om man e fundersam på saker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0