Klåda i öronen

Blir de här årets sommarplåga kommer ja skjuta mig själv i foten med en träplugg för ja tror d är mer humant! '

Big brothers skitlåt av Basshunter..Borde han inte gå i pension för dålig musik? Hitta ett annat yrke och sluta va pinsam.

Jag hade trott mer på JLO´s on the floor lr Enrique´s Tonight I´m fuckin you. Men icke! Jag vill gå ut i skogen, skrika högt, gå hem och supa ned mig om de blir så..därefter träpliuggen Misär... MISÄR!!!

Träning imorgon för att bli av med lite frustration. Saknar dock Märtskis sällskap. Jag blir fortfarande lika till mig och pirrig vid en viss station. HAHA slå den ni!

Damned skulle köpt mer JIF då ja va på ICA. Va först i stan och fika me Leiffy på Frank´s medans hans son va på Karate träning och sen drog ja hem och handlade lite smått och nu sitter man här. Innan de städade ja köket sproilans glansigt :D Jag älskar doften av JIF och ett fint hem . :) Spisen och ugnen är grymt fina nu =)

Imorgon fyller en mycket fin Stoffe år och en överraskning väntar. Återstår ju och se om han blir glad lalalaaaaaa! ( då ja vet att han helst vill förtränga i både sin och andras hjärna att han fyller imorgon muahahaaaa men ja kan ja.)

Och nu har ngn lekt med andras liv igen. Spränga sig själv dessutom..Hur hjärntvättad är man inte då? När inte kroppens egna försvars mekanism för överlevnad inte fungerar längre? Syftar naturligtvis på händelsen i Marocko nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0