BUbben :(

Dom små goda gärningarna är dom som skapar dom riktigt stora människorna här i världen. Dom som äger ordets makt och aldrig tar till nävarna. Dom som är lugna starka och alltid ett leende på läpparna.

Dom som lugnar, lyssnar och finns där, oavsett vad. Dom som är en god vän, broder, son, släkting. Dom som alltid ställer upp, står upp för sitt tycke och never back down. Dom som är starka, självständiga,  egna och alldeles underbara.

Du var en av dom människorna. Må du vila frid ängel. Och alla mina tankar går till din familj , nära och kära just nu.


En bilolycka i fredags morse, idag skall respiratorn stängas av. Läskigt! Chockerande! Smärtsamt!

Tänk så många liv som tagits ifrån mitt dom senaste åren.

fina M

Lille Junior

vackra C

A buddy

Lulle

Lyberg

och nu kanske E.

I unga år har dom tagits, slitits ifrån mig, ifrån mitt liv. Tragiskt. Tragedi!

Men livet går vidare. Det gör ont, riktigt ont. Och det svider, länge, länge. Men inget kan man göra åt de. Bara stå och se på och försöka hålla ihop sitt eget med full kraft.

Men man får ta dom minnen man har, ty dom blir bara vackrare dag för dag. Minnas dom med värme, skratt och glädje och aldrig låta dom tyna bort.

Miss u all guys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0