Sangria

Natten gick okej trots att jag var så nervös att jag kunde kräkas innan. Tack TiIGgeRr för ditt underbara stöd och Anna och Tony såklart.... Magnifika vänner och kärlekar!!!

Dock var jag så slut igår att jag först bara sov ett fåtal timmar när jag kom hem och sen var vaken i knappa 4 h innan ja sa till TiGgErR att ja skulle sova, bara 2 h... 2 h my ass heller!!! Jag somna ngn ggn vid 4 halv 5 på eftermiddagen, vakna kvart i tio på kvällen. Ångestattackerna och allt jobb i all ära. Ja hoppas jag verkligen slutar upp med de och de är snart. Så kan jag ju inte ha det. Men antar att det bara är att ta det för vad det är än så länge då tröttheten som uppstått efter all uppståndelse inte går att göra ngt åt.

Busschauffören hem stötte på mig, kändes inte allt för bekvämt och framför allt inte när man är så trött att allt snurrar och man försöker fokuser på vägen och har musik i lurarna... ska hojta över hela bussen då ja va enda passageraren... *suck* Gå hem och skaffa en internet dejt lr köp dig ngn som kan göra dig glad och låt mig vara!!!'

På kvällen när jag vakna dock blev det sallad, kycklingspett och ....Håll i er nu.....SANGRIA!! aAAAAAAAAAh som jag saknat, dock fick alkoholen mig att slappna av i den mån att jag hann se death race sen slog migränen in och ja slockna igen på 2 röda... Vakna halv elva idag, kände mig lite småseg, efterdyningar men ändå rätt pigg. aa så kan de gå. Men sangria... SOM JA SAKNAT!

För mig kommer det nog alltid symbolisera Anna, balkong, granne, solnedgång, balkong, palmer och värme.... En magisk vecka!

Och nu till veckans idioti! Om man inte svarar, blockerat ett nummer för att man bokstavligen blir telefontrackasserad, ngnstans borde man la fatta att ahaaa den här personen vill faktiskt inte att ja ringer... MEN NEEEEEEEEJ! Skitkul är de, bokstavligen... NOT!! ffs... Jag ska köpa mig en visselpipa lr en sån där tuta man kan ha på fotbollsmatcher så kan han slutar sen... T**k helvete säger jag bara...

Neee men då messar vi och ringer från okänt och sen skickar sms igen och undra varför jag klicka honom i örat så fort ja hörde att d va han? Jaaa vem vet , kan de ha ngt med att göra att jag tycker han är spooky, creepy och allmänt inte frisk alls???

Och Herr M då? Jaaaa om ja inte svara på samtal, sms lr ngt annat där heller... Ringer d ingen klocka då? Passiv aggressivitet från de hållet, kan de finnas ngt i den teorin? Hell yeah! SLUTA!!!

Neee nu blir d disk och sen soffan och kolla på Taken! Gammal men helt okej film :) och seeeeen eftersom ja har lovat ska ja kolla på 127 hours så kanske d blir sluttjatat sen.. lr njae ja måste ju kolla på the greatest med... sen så... usch så smisk ja har dratt på mig nu...

Fast jag har ju blivit lovad en kram och lite pussar efteråt som tröst, och får ja chocolate chip Oreos med så lovar ja att de aldrig hänt hahaha ;O)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0