skrattar högt

Hahaha började skratta högt för mig själv... Schizo? Neeeej , eureka heter de!

Börjar inse varför min statistik är så hög helt plötsligt, och jag skrattar lite för mig själv... Ack så de kan gå. Vad var det jag sa? Man ska fanimej inte ropa hej förrän man är över bron.

Hahahaha!!! Och de värsta är nog, ja e nöjd med. Trött och nöjd! Skadeglad`? Jaaa men of course, hilarious! Lägg till de till min bad karma lista också HAHA!!''

Borde sova om ja ska orka upp så ja kan dra mig och min underbart lena och fina tjukkislekamen till gymmet imorgon. Ställa klockan icke att förglömma kan hända :)

Lite ledsen fortfarande över Inters förlust mot Milan... Skitmatch va arg jag vart!

Nä som sagt , stänga mina söta för lite vacker sömn och fantastiskt fina drömmar.

Luuuuuuvely smiles... I just loooooooooove :))))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0