Stolt

Jag är så jäkla stolt. Idag hitta jag min barndomsväns blogg. Och att läsa, se hur hon mognat, vuxit, kommit till insikt och verkligen bara tänkt på henne och inte ramlat i all skit som hon gjort innan.

Hon väntar barn, har 2 bonus kids, precis gift sig och blir nu en riktig svensson. Och ja är så sheisse glad så d finns inte.

Och ja älskar henne ännu mer när ja vet och ser hur hon faktiskt lyckats tagit sig upp, insett och släppt sakerna som tyngt henne under så många år. Hon har varit en trasig och sårad själ. Läckt värre än ett durkslag. Men hon klarade det. Sig! ( ja kom på mig själv med att bli rörd och lite tårögd till och med) Vi pratar sällan men vi vet vart vi har varandra, i vått och torrt. Hon är helt enkelt Jenniealisk!

Hur kan man bli så stolt. Jag är så fruktansvärt glad för alla mina vänner. Varenda en av dom. Var och en på sitt sätt. Just för att jag vet vad som plågat dom, vad dom gått igenom, vad dom upplevt och vilka överlevare många av dom faktiskt är. Så fantastiskt!

Så stolt, sån känsla :) SÅ GLAD! KÄRLEK ÄR DE :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0