Subway

Kaffe och subway macka till frulle är aldrig helt jättefel. Sen är de bara in i duschen och iväg först till försäkringskassan, växla lite och iväg och skaffa mig lite mer smärta. Färg på min bleka lekamen börjar ja få iaf.

Sitter och funderar på Biggest Looser programmet. Det amerikanska. Hur mkt konspiration kan de bli? Hur mkt drama kan det bli? Är man inte där för att gå ned? För att förändra sitt liv och göra något drastiskt åt sin livs situation? Varför fokuserar alla på spelet ? It becomes ugly men ändå kan jag inte låta bli att titta.

Och total Black out, hur kul är inte det att kolla på? Folk när dom är som kaxigast men skriker som små barn. Haha jag hade aldrig ens gått med på det, just bara för att  jag avskyr att jag inte vet vad som komma skall och så får jag panik i mörkret!

Idag är de alltså förnedrings tv´ns dag! Mouahahaaa! Men innan som sagt, massa ärenden att fixa samt städa... Lutar åt tvätta fönstren. Går lite bättre nu när de inte regnar iaf.  :))

och nu mobil färdtjänst. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0