Suprise

Jag tror en herre blev vääääääldigt överraskad :) så ja e nöjd :)

Idag står überallergi och picnic me Lady M på schemat. Underbart!

Åååh såg dessutom kill the irishman igår. I liked it alooooot ! Gillar den typen av filmer , förutom skräck då som ligger på första prio.

Hmm får inte glömma kameran. :) Ha en bra Valborg i solen i nu gott folk.

En vän till mig igår; det här celibatet höll ju länge, ja måste fan ligga, måste bli av med den här sjukdomen?

Jag - som ett virus eller en förkylning låter d som? HAHA

Vännen - jaa men nästan, inte långt ifrån.

Hahahaha ja skratta så ja dogdade lite granna.

Sj e ja uppe i fritt från sånt i lååångt över ett år nu. Ibland känns d som man blivit assexuell. Ibland är de jobbigt, men d går över.

Oooooch nu till gårdagens idiot!

Han - du har tagit bort mig från facebook, moget örru.

Jag- du lyssnar aldrig och förstår inte va ja säger, du beter dig omoget och dessutom så har ja träffat någon och så var d me de. Ha d bra

Han - jävla fitta, du va aldrig min typ ändå, jag gillar inte dig, inte kurvor, inget med dig, skit på dig, fitta är du! Fuck you! Fucked up stil du kör! Du är så jävla avvisande heeela tiden!! Vill aldrig träffas lr att ja får bjuda ut dig.

( nu är vi igång med mogna klubben d hör ni va?)

Jag - de är nog du som behöver mogna som inte klarar av att bli dissad, inte förstår när du blir dissad. Och hur mogen är du som har barn när du säger såna saker istället för att ta de för vad de är och move on? Du har ändå tjej , mamman till dina barn. Borde du inte ägna dig åt henne istället för att vara obsessed med mig? Men de är ju bra att du inte gillar de för då har vi ju inget mer att diskutera. Ha de bra!

Han- sluta va glad, ja vet att du tar åt dig! Fitta e du!

Jag - nu är du ute och cyklar. Jag vet vad jag vill och vad jag är och mitt eget personliga värde och där ingår inte du någonstan. Har aldrig varit och kommer aldrig att bli. Och fitta vet jag att jag har och att jag kan va ibland, men så är livet. Frågan är... Vad ska du räknas till? Så var de med de som sagt. Ha de!

Han - Du behöver inte ta åt dig, för de har inget med ditt mellangärde att göra, du kör bara fucked up stil och är en fitta som person.. ta de inte personligt....men fanns det inte kemi mellan oss? jag tycker ju du egentligen är jävligt nice på alla sätt, har jag ingen chans nu ? Har du verkligen inget mer att tillägga?

( jag slutade svara här kan ja säga... Weird stil , hmm ja inte är de ja som har de iaf! Han har tjej, 2 små barn och jag har aldrig träffat honom, förutom en ggn , som hastigast, på stan. Kanske har han läst boken the Game och försöker efterlikna fast på fel sätt. Ja skratta så ja smällde av en stund, diskuterade de hela med en kompis och så skratta vi åt de tillsammans...

Jag fattar inte grejen. Snubben blir tvärdissad och tydligen kan han inte ta de alls utan blir råelak och sen snäll sen tillbaka till vad d nu vill kallas.... Lr ja råelak? hilarious enligt min mening. HAHAHAHA!!)

Sen när han inget svar fick fick jag  - som sagt... FUCK YOU!

HAHA skulle ja börjat gråta nu och krypa för något som aldrig haft en befintlig del i mitt liv? hahahahahahaha!!!! Finner inga ord. Vuxen människa med barn. Jag hade förvänta mig något dylikt från någon som är yngre och mycket mindre erfaren och inte har några barn. Men plzzzzzzzzz... Hahahahahaha!!

Där får man för att man är trevlig och pratar me folk utan några som helst strings attached lr ess i bakfickan. hahahahaha!! So sooo stupido!

Nah nu blir de solen. Lr ja duscha, sen solen... :)) Den här historien kan ja banne mig leva lääääääänge på!

Puss och kraaam




Kommentarer
Postat av: Banana

På tal om celibat ska du få höra något så sjukt!!!

2011-05-02 @ 10:19:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0