Vackra morgon

Sol, soool, soooool ! Nässpray, ögondroppar och tabletter för allergin är intagna. Och wonderwoman i telefonen. OooooOOtroliiiiiigt ( säga med Örebros dialekt)

AF möte idag, vad fanken ska man ha på sig då? Vill ha mina ballerinas från shock ! Och kanske en klänning från Deadly Dames? :)

Stoffish e på jobbet och har sig lite. Mmmm vill pussa honom medvetslös!! Yum yum!

Sitter och läser nyheterna. Vad rör sig i barns huvuden när dom gör något dylikt som ett hängnings försök? Hade det vart mina barn som gjort något sådant  vet jag inte vad jag hade tagit mig till . Jag hade vart så förbannad, så ledsen och besviken och känt mig totalt värdelös som förälder och åtgärderna ja skulle vidtagit hade absolut inte varit nådiga.

Hur kommer man ens på idén??? Förstår man inte vad som händer med den andra människan man gör det emot? Vilka spår de sätter, livet ut?

Barn kan va så fruktansvärt elaka, fruktansvärt. Men de är inte barnens fel, de är föräldrarnas och deras uppfostran. De är vad jag anser!

Och allt fler kvinnor anmäler tydligen numer misshandel som åsamkats av partner. Bra där! Det krävdes ju bara ett antal år av tystnad.

Och varför finns de någon som är så dum så dom skaffar sig böter på en åkergräsklippare?

VAD ÄR DE FÖR VÄÄÄÄRLD VI LEVER I??? ibland blir man rädd.... vad händer? hur tänker man ? hur är man funtad?

Djurplågeri, människorov, mord, misshandel, våldtäkter, skottlossningar och tusen saker mer. Är de så konstigt att saker ser ut som dom gör? Tror inte de va?

Ur aska in i eld!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0