Vill sig inte riktigt

Here we go... för 978:e ggn... lr ngt.. Jag har blockat honom och nu skickar han från sin mammas facebook.

12 år sen... 12 ååååår sen... Vill man ha ngn efter 12 år? Som dessutom inte ens kunde hålla fingrarna i styr under tiden vi dejtade? I don´t?! Men de förstår inte denna person... Klart och tydligt att signalerna inte går fram... Detta hade ja tyvärr på min facebook när ja kollade!

" Hej linda det är Tom det här.

snälla kan du ge dig nu och prata med mig,jag saknar dig o älskar dig det vet du att jag gör...du behöver ju inte gå under jorden ,ja vill ha dig i mitt liv igen kan du inte bara höra av dig så jag kan förklara för dig snäll linda jag ber dig av botten av mitt hjärta nu,du måste ju mig en chans så jag kan förklara för dig....kan du inte ringa mig snälla 07******* saknar dig som fan och jag älskar dig mer än vad du tror...puss kram din Tom"

Idioti, ren och pur idioti!

Ska jag skratta lr gråta? Ja väljer nog att bli illa till mods iaf. :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0