begravd bland svarta sopsäckar

Jaaa dags att rensa ut rejält nu då, så glad att ja inte hunnit samla på mig allt för mkt. Däremot ska hälften av d ja redan äger slängas. Så är d att ha katt och sen när man köper nya grejer så tänker man ändå ngnstans, äääh d kommer till användning. Yeah right, 3 dvdspelare, my ass att dom gör.

Och för informationens skull, ja kanske , men bara kanske har hittat en tvåa, bara sådär, lr ja jag får nog kanske tacka John på den fronten :) Kontaktnät är fantastiskt, ska ringa imorgon och höra mig för iaf. Tack alla goingar för ni finns och stödjer mig.

Här om natten skulle ja sova, ja höll på att falla i dvala. Pang sa d bara, den välkända elektriska stöten for genom hela kroppen, pang en gång till, ögonen flög upp, kallsvetten börja komma sen kom tårarna, domningarna i ansikte och arm och de gjorde så fruktansvärt ont, varje andetag. Every single one of them. Bara rida ut stormen. Tills ja somna. Så trött när ja vakna att ja inte visste var ja va knappt. Mkt som pågår i min hjärna, ja e nog mer stressad än vad ja vill verka men d är bara att suck it up. Köra på, inget och då menar ja inget, blir bättre för ja börjar krypa på knä igen och falla i fosterställning i grönsaks liknande tillstånd.

Jag har varken tid lr råd med att falla tillbaka. D är nog ändå min största skräck, att hamna där igen . Inte kunna duscha, inte kunna gå ut alls igen, inte kunna klä på mig, inte äta, inte dricka. Bara gråta och vagga. Aaaaaaaaldrig!

Så neeej tack, inge tid me de nej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0