Flytiga fredag

Och idag är d jobb. Just betalat in 12000 papp i räkningar. Känns sisådär. Haha!

Men nu är d gjort och ja behöver inte tänka på d nåe mer. Jippiiiiiiieeeee!!

Off to stan snart me herr Dannelito och herr Klumpe Jansson. Ja kommer prata bakvänt efter en hel förmiddag med dom men skit i d. :)

ååååh igår fick ja bilder på min lille fisunge.. :D Faster lilla kakbit. I wanna eeeeeat dah bääääbyyyy ....



<3 Och så fick ja massa andra fin fina bilder. Men dom behåller ja för mig själv. Hihi! ( och jaaa jag ser ut som en piece of crap här men låt mig va nyvaken och inte iordning.... ja är mänsklig och barn är roligare än smink)

JOBB JOBB JOOOOOOOBBA LALALALAAAAAAA!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0