04.38

Ja d va då jag vaknade ja. Drömde vääääldigt weird.

Ja va hemma, skulle gå på toa, hittade en dörr in till D´s lägenhet, där möttes ja av en katt sen 8 till, och inte nog med d, han hade skaffat 7 tv apparater i ett enda rum med massa madrasser på golvet för att katterna kanske ville titta på tv och olika program dessutom samt odlade klätterträd inomhus. Fnissade åt mig som en galning när ja fråga om han förlorat vettet.

Smet ut och hamnade på en räddningsbåt som åkte jättefort , upptäckte att d satt en sele runt min midja som ja inte fick loss, till och med Bruce Willis försökte spränga bort den. Väl i hamn står han där, herr D och viftar me pekfingret och säger att ja inte får smita så för det är oförskämt.

Jo ja tackar jag.

Slutresultatet, kaffet i hand , redan min andra kopp och smider planer för dagen!

Tusen saken att göra inför helgen känns d som ijumed att ja jobbar och inte har tid med att fixa d då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0