En riktig stake

Igår va d glögg och lucia afton med Martina. Ojsan hojsan!

Hur ja kom hem ? Ingen aning, allt ja vet är att ja kräktes och blodade ned badrumsgolvet samtidigt kl 6 imorse, neeej inte gjort mig illa, bara överflöd av lingonvecka :(

BK och chili cheese, d kommer ja ihåg, ngn som kallade mig porrigt snygg , aaaa mina vänner så går d på rockbaren!

Haha roligast av allt igår hade ja ingen aning om va ja skulle ta på mig för ja har för mkt kläder, i annat fall brukar d va tvärtom, it was FUN!

Romglögg och stakar i vart hus borde d vara. :)







Nu blir d en sån, kaffe, film och lite.... ( ja gott folk d är gårdagens smink ja orka inte)



Aaaa just d ja vakna med glitter intrasslat i hela huvudet , vacker som få HAHA!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0