hemmagjord pizza

Yupp smackat i mig lite sånt och nu är d åter soffan som gäller. Vad har man gjort i jul? Nada, absolut nada. Ätit julmat? Nope!!

Hade en bra vecka i Kholm iaf. Även om åka tåg ger mig ångest. D påminde mig om d ja kände sist ja åkte dit, för mormors begravning. Kom på mig sj med att stirra frenetiskt ut genom tågfönstret och grät gjorde ja med. :/ Men väl där va d super :)

Fick även veta vad för spännande rykten d gick, hoppsan kerstin. Kanske borde sopa rent framför sin egen dörr först men d e bara vad ja tycker.

Och sen har vi den första sambon, som ja stötte ihop med på stan med sina döttrar, återigen varför sparar man någons nr sen 1832 f.Kr?

Och varför får ja sms idag ? " hey babe! du va så himla fin och sexy, kan inte sluta tänka på dig, är tokig i dig!"

Låter mkt mindre bra när man är gift och är 2 barns far , eller?

Gosch så mkt ja vill skriva så mkt ja vill säga, så mkt ja känner och tänker.



provade mammas glajjer



mysläsning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0